Tuesday 24.07.12.


Har precis blivit klar med morgonrutinerna, gett kidsen frukost och sett till att dem gjort sina matte uppgifter. Min värdmamma och M åkte precis iväg med taxin för att spendera veckan nere i Oregon, jobbrelaterat plus lite semester. Så just nu är det bara jag och O hemma, om en halvtimme ungefär ska jag skjutsa iväg honom och en kompis till ett fotbollscamp som håller på till 12.30. På den tiden hoppas jag hinna skypa lite samt kanske kanske hinna iväg till gymmet, annars får jag ta det ikväll.
Det ser äntligen ut som det fina vädret är tillbaka här, sägs bli fint hela veckan så ser verkligen fram emot det! Förövrigt så rensade jag ur garderoben samt högen som jag ska skeppa hem ännu en gång, kunde minska ner antalet plagg lite iaf. Galet vad mycket grejjer det blir när man lägger ut allt framför sig liksom, kommer bli min stora räddning att få skeppa hem kläder/saker. Att slippa släpa omkring på det på resemånaden.
 
Hörs mer senare, take care!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: