Sunny Seattle / powerwalk


Skapligt skön dag idag rå, efter att jag kom hem med grabbarna så gav jag dem lite lunch sen så spelade dem lite tv spel ett tag, trötta på solen i och med att dem varit på camp i 3 timmar ute i värmen. Jag passade då på att städa köket lite grann, kika min mail och sådära innan jag gick ut och satte mig i solen. Sååååå himla underbart!!! Killarna spelade lite magic kort och höll sig sysselsatta tills kompisens mamma kom och hämtade dem strax efter kl 4. Då stack jag iväg och handlade och var väl hemma vid 5 ca. Satte mig en stund till ute i solen tills kl 6 då jag snörade på löparskorna och tog mig iväg på en 70 minuters powerwalk ner till Gas Works Park. Där var det faktiskt ganska mycket folk som tagit med picknick och satt i solen och gottade sig. Någon flög drake och någon annan låg och läste en bok i skuggan. Borde spendera lite tid där i helgen, typ söndag om det blir fint väder. Så himla härlig plats, precis vid Lake Union och med vy över hela downtown, space needle och alla båtar som åker omkring.
 
 
Kom sen hem vid halv åtta tiden, duschade och åt sen middag. Gick igenom morgondagen med min värdpappa och det kommer bli en kanondag tillsammans med O. Det ska bli ännu finare imorgon också så det ser strålande ut! Berättar mer om allt skoj imorgon, som förhoppningsvis blir som vi tänkt oss.
Innan jag går och lägger mig (skaplig tid för en gångs skull) så ska jag rensa ur garderoben en sista gång. Haha, det där lät som att det skulle ta flera timmar men min garderon är verkligen inte så smockad längre, har sållat bort ganska bra. Samt bestämt vad som ska skickas hem. Ska fixa det sista ikväll tänkte jag så jag förhoppningsvis kan skeppa hem det som ska skeppas hem imorgon. Ha det gött så hörs vi, pöss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: