Special day with O, 26.07.12.


Den här dagen har varit bland dem bästa på länge, ljuuuuvligt! Började med det bästa som så att O´s kompis pappa körde bägge grabbarna ut till deras soccer camp i Magnusson Park, catjing!  Så jag kilade hem och skypade med först Anna, sen Lisa och sen M&M samt mamma och pappa. Underbara skype stunder allihop, saknar folket därhemma nu, alldeles för mycket! I alla fall, sen så hämtade jag hem grabbarna och skjutsade hem kompisen. O och jag käkade lite lunch här hemma innan vi packade väskorna och drog ut till Green Lake och hyrde tramp båt. Åkte runt, stannade i mitten av sjön och simmade ett tag, åkte sedan över till andra sidan så O fick sin efterlängtade glass. Strålande solsken med blå himmel och några enstaka moln. Helt underbar dag!

Kom väl hem från Green Lake lite efter klockan 5, så då tog jag en dusch och sen vid kl 6 ungefär så gick jag och O upp till avenyn för en god middag på The 5 Spot. Har helt enkelt varit en helt underbar dag, så himla skönt att bara ha en av kidsen ibland, få lite egentid och kunna lägga all uppmärksamhet på denne. O och jag hade verkligen en superdag, det har jag fått bekräftat med säkerligen 7+ high fives under dagens lopp.

Vid halv nio så kom min värdpappa hem så då mötte jag upp Hanna och vi gick förbi Kerry Park, tog lite foton och sen vidare till Menchies. Älskade Frozen Yoghurt, kommer sakna det nå grymt!!


Kommentarer
Postat av: saga

Härligt! Slås varje gång jag kikar in, du strålar verkligen! du är så snygg :)

2012-07-28 @ 21:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: