Chilling @ Madison Park


Då var även denna tisdag över, har gått skapligt fort idag. Efter att jag hämtat O och hans kompis från deras soccer camp så åt dem lite lunch härhemma och sen bestämde dem sig för att ha ett Lemonade stand (alltså göra och sedan sälja lemonad). Så O sprang till TJ och köpte koncentrat samt citroner och sen började vi göra iordning allt.
Han och hans kompis satt sen utanför TJ och sålde, var verkligen en perfekt dag för att sälja lemonad idag för det har varit varmt och skönt. Hur som, efter det så rullade eftermiddagen på med att O hade saxofon lektion och sen slutade jag vid kvart i 6. Drog ut på en joggingrunda och sen vid 7 så mötte jag upp Hanna, vi hämtade upp Elin och sen en fransk kille som Hanna träffat som är här och reser, jätte trevlig. Vi alla åkte ut till Madison Park där vi mötte upp Nina, blev en starbucks innan vi begav oss ner till beachen och satt på filt och bara njöt av kvällen.
 
Nu börjar mina ögon sakta stängas av sig själva så det är dags att stänga ner här och säga godnatt. Hörs mer imorgon, ta hand om er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: