FREDAG 27.07.12.


Blev en skönis dag idag också, menat att jag skulle skjutsat killarna till deras sista dag på soccer camp men istället så skjutsade O´s kompis pappa igen. Så jag spenderade min lediga tid på gymmet, körde cardio maskiner och så Pilates. Sen var det snabbt hem som tusan och duscha, Pilates passet slutade 11.40 och 12 behövde jag åka och hämta hem killarna. Jag hann i alla fall och var där i tid, klappar mig själv lite på axeln ;)
Sen så hade O playdate hemma hos hans kompis så jag åkte hem och åt lunch, kollade lite Greys och sen vid 3 så åkte jag ut och hämtade barnens matteuppgifter och sen hämtade jag O på vägen hem. Vid 4 så var det "speleftermiddag" i en av leksaksaffärerna uppe på avenyn, massa kids som samlas för att spela Magic (ni vet, spelkort och grejjer, typ Pokemon) tillsammans, så det var han ivrig på att få göra. Han sprang upp dit före mig och så kilade jag in på postkontoret i samma veva. Kikade lite om det var möjligt att skeppa hem alla saker i en resväska istället för en stor kartong, och det sa dem skulle fungera jättebra. Superskönt för grejen är den att min lilla resväska är precis på gränsen för stor till att klassas som ett handbagage, och det känns inte som att jag vill ta risken att ta med det runt och sen få betala det som en extra väska ifall dem säger att den är för stor. Så glada nyheter där. Ska se till att skeppa hem nästa vecka, trodde jag skulle hinna denna, men ska försöka sålla ut lite en gång till. Dem går ju på vikt med hem skeppningen och vill inte att det ska gå på en förmögenhet. Fixar sig nog.

Nu ska jag göra mig iordning för kl 6 så slutar Hanna och då åker vi & hämtar upp Emma i Mt Baker och sen vidare till Bellevue för att äta på restaurang. Fira in fredagen och helgen litegranna. Ha det fint så hörs vi, puss & kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: