My last weekend in Seattle


Helt sinnessjukt galet läskigt och bara overkligt, att det här är min sista helg i Seattle. HJÄLP! Den här helgen som hela tiden kännts så himla långt borta, som att den aldrig skulle komma. Som om jag skulle vara här för alltid. Buhu. Vi gör denna helg till en minnesvärd sådan iaf, med start idag fredag då Nina och jag åt en utsökt pannkaksfrukost med alla delikatesser och tillbehör man behöver. Kände oss även oerhört vuxna när vi ramlade in på ämnet bensinpriser, jämförde med hur det var förut samt med hur prisvärd besinen är här i USA. Jovars, vuxna tjejor!
 
 
Efteråt så åkte vi ut till Greenlake och spenderade några timmar i solen och tog ett svalkande dopp i sjön. Helt underbar dag. Njuter verkligen av att få vara ledig min sista tid här i Seattle, att få göra vad jag känner för och jag är även överlycklig över att Nina spenderar den här tiden med mig, min sleepover kamrat!
Ikväll så åkte vi ut till Emma & Mickis för en taco kväll, super gott som alltid och med härligt sällskap. Imorgon är planerna att åka ut till Greenlake och hänga hela dagen, packa med matsäck osv osv, aaaa vad finfint det ska bli :D  Hörs mer imorgon eller på söndag. Puss och kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: