Goodbye for this time Queen Anne!


Den här förmiddagen har seglat förbi men jag har hunnit med det mesta som skulle hinnas med. Imorse när jag ätit frukost och kollat ett avsnitt Greys så stack jag iväg på en sista löprunda här på Queen Anne, älskade kvarter! Tog vägen förbi Kerry Park för en sista vy över denna underbara stad, som för ett år varit mitt hem. Jag har träffat så många underbara människor och vänner, fått uppleva så otroligt mycket och rest och sett platser som jag tidigare bara drömt om. När jag satt där i parken och stretchade och blickade ut över Space Needle och vattnet osv, så kom tårarna och paniken steg inombords. Jag vill verkligen inte åka härifrån! Samtidigt som jag vill påbörja mitt nästa äventyr samt träffa vänner o familj därhemma. Åååååh, allt är så himla känslosamt just nu.
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: