David "Gorgeous" Beckham #23


Johorå, igår kväll var jag som sagt på Sounders match med Amanda, Elin, Mickis och Emma (en ny tjej) och bevittnade när LA Galaxy fick stryk av vårt the Sunders FC med 4-0. Matchen var awesome, 61 000 människor på arenan och stämningen var i full gång. Solen strålade och svetten rann, för självklart fick vi den sidan där solen låg på och gassade ända in till den 90e minuten.. (klagar inte, men det var fasiken stekigt däruppe). I alla fall, matchens 90 minuters fokus låg väl på spelare nr. 23 i LA Galaxy, nämligen Becks. Så jäkla insane galet att se honom spela live, jag menar, han var min största idol när jag var mindre, the good old days så att säga ;)  Posters på honom täckte mina väggar och jag minns den födelsedagen då jag fick hans lagtröja (när han spelade för Real Madrid) hur jäkla lycklig jag var. Använde den inte ens till en början utan satte upp den på väggen.. Ja, han var som sagt min idol. Och att nu, många år senare, få se han spela, gav mig ärligt talat fjärilar i magen. När han dök upp på närbildsskärmen under alla hörnor och frisparkar, nomnom vilken man!! Tror vi alla 5 satt och dregglade rätt skapligt, tjoade och hade oss, haha. Crazy Swedes..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: