Sunday, morgonträning!

God morgon, klockan närmar sig 7.30 och jag ska snart kila iväg till gymmet en ca timme. Kände att det skulle vra skönt att ha det klart innan zumba klassen som är mellan 9.30-10.30, för sen ska jag nämligen skypa med mamma, pappa och rickard. Förresten, igår hade jag varit i USA i hela 2 månader på pricken! Det var ju den 22a igår. Känns skapligt ofattbart att det redan gått 2 månader, men å andra sidan så har jag varit med om väldigt mycket så det är väl en rimlig tidsperiod. Men ja, alltså 10 månader kvar. Ska ta vara på varje dag framöver, varje vecka, varje månad :)

Nu ska jag dra på träningskläderna och ta en banan innan jag kilar bort till gymmet, puss och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: