Sista dagen på Vreta förskola

Efter alla dessa veckor och torsdagar som jag spenderat på Vreta så har jag idag varit där min sista praktikdag. Känns både bra och dåligt. Dåligt för att jag kommer sakna den trevliga och gästvänliga personalen och självklart alla spontana och söta kids! Bra för att jag lämnar Vreta med en mycket större erfarenhet när det gäller barn än vad jag hade innan. Jag har lärt mig otroligt mycket under den här tiden och jag är så tacksam och glad för att jag praktiserade där jag gjorde. Men inte nog med det, jag har verkligen fått bekräftat efter varje torsdag att jag verkligen vill åka som Au Pair, jag vill verkligen ta hand om barn och bli del i en Amerikansk familj. Jag vill se mer av världen och jag vet att jag kommer få det så grymt bra i Seattle i den familj som jag ska till, så om ni bara visste!

Igår kväll bakade jag två kladdkakor som jag bjöd personalen på idag, serverat med en mix av hallon och blåbär i en skål bredvid. Mums! Fick beröm för mina bakverk men så fick jag även detta ifrån den avdelningen som jag spenderat allra mest tid på:




Blev rent ut sagt rörd när jag fick detta! Kortet har barnen själva målat, soo sweet. Alla ville lukta och känna vid de fina blommorna som jag fått och en av minstingarna norpade åt sig chokladasken och började suga på ena hörnet. Vad ska man säga, barn är barn - spontana, glada och underbara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: