Dags för en vårpromenad..

Inventeringen gick strålande, visst att jag var trött men det var ju alla andra ocksås så inget att klaga över ;)  Jag blev först uppskriven att jobba till klockan 16 efter inventeringen, men det blev sedan ändrat så jag fick åka hem. Det behövdes känns det som, har en skoluppgift som ska vara klas och lämnas in imorgon som jag endast börjat smått på. Sen behöver jag sova ikapp lite förlorade sovtimmar känner jag, samt bara njuta av en dags ledighet!

Nu sitter jag ute på altanen iklädd hoodtröja och filt, så härligt! Sitter och skriver på skoluppgiften och har kommit en bra bit, har bara en del kvar sen kan jag lämna in den. Men nu tänker jag ta ett break från skrivandet på en timme ca och ta en promenad med hunden i det underbara vår vädret! Måste bara meddela att imorse när jag åkte hemifrån, 04.15 så var det hela 6+ grader ute!! Nu är våren här mina vänner, awesome!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: