all work work!


Hej, tisdag idag vilket för mig har betytt jobb mellan 12-18. Imorse åkte jag in till trafikskolan och pluggade teori någon timma. Känns bra att jag tagit tag i detta lite mer än innan, för nog vill jag ha körkortet allt, oh yeah! Iallafall så har teori pluggandet gjort nytta, klarade nämligen av den första fasen idag (fas A). Haha, låter kanske lite dåligt att bara klarat den första. Men whatta hell, det är en början och jag känner mig taggad nu. Så imorgon är mitt mål att få grönt på den andra fasen också (fas B). Sen på torsdag så ska jag ägna hela förmiddagen åt att plugga teori och sen kl 16 så ska jag ha landsvägskörning. Och på fredagen har jag en dubbel körlektion inbokad. Hoppas vi kan träna på parkering och lite sådana saker. Ska fråga min körlärare om det kanske skulle vara dags att boka teoriprov och uppkörning snart. Har hört att det är kö fram till augusti..

Efter jobbet idag så gick jag först till ica för att köpa keso och jordgubbssylt, som förövrigt har blivit min nya stora kärlek. Väl på ica så passade jag även på att sätta in pengar på mitt "london-konto" och begav mig sen bort till kicks för att få lite råd om mineral puder mot glans i pannan. Tjejen som hjälpte mig var jätte trevlig och var till stor hjälp ;)  Jag hittade vad jag behövde och tog mopeden hem. Trött, ont i fötterna och huvudet och allmänt utmattad slog jag mig ned i vår snurrfåtölj för att zappa mellan tv-kanalerna. Underbart att bara slänga upp de stackars fossingarna på bordet och skratta åt töntarna på Jerry Springer show.

Nu ska jag fortsätta bläddra i teoriboken och samtidigt följa matchen som visar Holland till final!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: